İzleyiciler

Gebelik Günlüğü - 27.Hafta'nın sonu

Herşey oldukça keyifli ve sıkıntısız ilerliyor.
Sadece sabırsızlık hat safhada.
Kızıma sağlıkla kavuşmaya sabırsızlanıyorum.

Afra Hanım'dan güzel bir kare :)



Bu hafta doktor kontrolümüz vardı.
Geçen ay ki kontrol de yüzümüze bakmadığından doyamamıştık.
Şeker yüklememiz yapıldı ve neyse ki sorun çıkmadı.
1 ay ara ile de tetenoz aşılarımızı da tamamladık.
Kızım 26+3 itibari ile 1007 gram ve 35cm.
Ben ise 7 kilo almış durumdayım.
Doktordan uyarımı aldım :)
Bir ayda 4 kilo alışım hiç hoşuna gitmedi.
Bu sebeple bu ay daha dikkatli besleniyorum, tatlıdan ve hamur
işinden uzak duruyorum.

Hazırlıklar gayet güzel gidiyor.
Odamız da ufak tefek eksiklerimiz kaldı.
Perde ,halı ve kapı olaylarını da çözdük mü gerisi Afra Hanım da.

Odamızın şimdi ki hali ;





Benim görüntüm ise ;



Şimdilik bizden bu kadar :)

Sevgiler,


Comments
8 Responses to “Gebelik Günlüğü - 27.Hafta'nın sonu ”
  1. NİMO =) says:

    ooooff diyorum ne tatlı ya Afranıun yüzü neredeyse belirgin halde şuan çok şaşkınım. Sense gayet iyisin çok normal 7 sen onu dengelersin frene basa basa ;)

  2. Ay maşallah maşallah. Allah nazarlardan korusun. Saglık bir sekilde bebegınıze kavusmanız dilegiyle :)

  3. @nimom: Kızım büyüdü valla canım :) Bakalım bu ay ki kiloya artık.

    @Çağla deniz dönmez:Çok sağol canım benim:)

  4. nazar değmesin cnım yaa Ayşeye benziycek sanki Afra hanımm :))

  5. Missinem says:

    Ay canım ya size maşallah diyorum, ben cok duygulanirim böyle seylere az kalmış sabret canım :)) sağlıkla mutlulukla büyüt isala bebeğini

    Bu arada missinem.blogspot.com

    Sevgiler ....

  6. Maşallah diyorum öncelikle. :)
    O günlere geri döndüm fotolara bakınca. Sağlıkla hamilelik sürecini tamamlamanı diliyorum. En güzel, en rahat zamanları hamileliğin... Henüz ağırlaşmadan bol bol tadını çıkar. ;)
    Öpüyorum.

  7. @Kozmetik Deneyimleri: Sağol kuşum benim darısı sana:) Evet özellikle burnu ayşeye benziyor.

    @Missinem : Sağol canım benim:)

    @Tannesi : Yavaştan ağırlaşmalar başladı bile.Bende seni öptüm canımcım

  8. kardelen says:

    seni ne özlemle bekliyorlar fıstık:) sağlıkla gel annene :)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)