İzleyiciler

The Body Shop Alışverişim

Merhabalar,

Blogun yenilenmesi eski yazma isteğimi tetikledi diyebilirim.

Cildim hiçbir zaman tamamen sorunsuz olmamıştır.Gebelik döneminde de ciltte pütürlenme ve sivilcelenmeler oluştu.Geçen gün LondradaBirTürkKızı bu durumdan bahsetmişti.Cilt rutinin detaylıca aktarmış ve yüz fırçasının önemini belirtmiş. Tam da bu yazının üstüne kendimi The Body Shopta buldum ve The Body Shopla tanışmam da bu sayede oldu.içeri adım attığınızda mis kokular ve cezbedici makyaj ürünleri arasında deliriyorsunuz. Bundan böyle sık sık uğrayacağımdan eminim.

Yüz fırçası ve vücut spreyi almakla yetindim.




Yüz fırçası 11,50TL.eve gelir gelmez hemen kullandım ve sevdim cidden :) Gerçekten cildimin temizlendiğini hissettim.Yüz temizliğim için günlük olarak Bioderma Sebium Foaming Gel kullanıyorum, detaylı yazısı yakında gelecek.

Tam yüz fırçasını alıp ayrılıyordum ki ; vücut spreylerin de 3 al 2 öde kampanyası olduğunu gördüm.Özi ile beraber aldık.İlk günün sonundaki memnuniyetime göre devamlı alacağım bir ürün.Mis gibi kokuyorsunuz, kendime bayıldım :)

Vücut Spreyi 3 al 2 öde 49,50

Sevgiler,




Comments
6 Responses to “The Body Shop Alışverişim”
  1. merimania says:

    ben de hiç yüz fırçası kullanmadım, nasıl kullanılıyor?

  2. Yüzümü ıslatıyorum, kullanacağım ürünü cildime yayıyorum ve dairesel hareketlerle, göz altı dışında 4-5dakika kadar çok bastırmadan fırçalıyorum.
    Ben Sabah farkı hissettim:)

  3. fazi says:

    ben de fırçayı beğendim çok yumuşak dimi

  4. ferahlamış blog güzel olmuş:) gelisn postlar:) hatta belki videolar:)

    yüz fırçası için sağlıksız demişlerdi bi zaman. fırça hareketleri güya yüzdeki yağlanmayı arttırıyormuş. sen ne dersin?

  5. @fazi : Evet hem de şirin :)

    Maceraperest : Kesinlikle ferahladı, kalabalık gitti.Valla çok istiyorum video işini ama hep hava da kaldı.İnşallah diyeyim:)

    Ben henüz yeni kullanıcıyım,kullandığım süre içerisin de yağlanma yaşamadım aksine daha berrak oldu cildim.

  6. Yüz fırçasını bende seviyorum,güle güle kullan:)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)