İzleyiciler

M2BROWS EYEBROW RENEWING SERUM


Geçen sabah Tv8 'i izlerken sabah programının konuğunun Ayşenur Yazıcı 
olduğunu gördüm.Güzellik sırlarına önem verdiğim için
izlemekte fayda gördüm.
Her neyse beni en etkileyen husus yeni 2 ürün keşfettiği ve çok memnun olduğu idi.
Her gece kaş ve kirpik için ürünler uyguladığını söyledi.
Ben de hemen Twitter üzerinden sordum.
Kaş için Aveseena Kaş Serumu,
Kirpik için de M2 Lashes Serum.

Ürünleri internette araştırırken Aveseena ile ilgili Kozmetik Dosyası'nın
şu yazısını buldum tık tık

Rakamsal olarak orta karar olmasına rağmen benim yok denecek kaşlarım
için yetersiz olacağından eledim.

Kirpiklerim için de Lumigan kullanmıştım.
Kullanmaya ara vermeme rağmen kirpiklerim aynı uzunlukta hala.
Bu yüzden M2 Lashes Serum ilgimi çekmedi.
Ama araştırdığım kadarıyla vaat ettiğini gerçekleştiren bir ürün.

M2 Kaş Serumu ise kararsız kaldığım bir ürün.
Kullananlar tarafından yorum bulamadım.
Öylece aklımın bir köşesinde kaldı.
Rakam da oldukça tuzlu olunca göz karartıp alamıyorum.



Ürün Detayı ise şöyle ;

İMRENDİREN KAŞLARKaşlarınızın şekli mi bozuldu? Biraz seyrek veya çok fazla cımbızla alınmış olabilir mi? Yeni bir buluş ürünü olan yenileme serumu M2BROWS sadece hayallerinizde olabilecek dolgunluğu kaşlarınıza geri kazandırmaya yardımcı oluyor. İçerdiği aktive eden ve besleyen etken maddeler yalnızca birkaç hafta içinde dolgun ve koyu kaşları size kazandırmaya yardımcı oluyor. ve kaş şekillendirmesinde yepyeni bir boyut açar. 

KOLAY VE GÜVENLİ BİR KULLANIMLA ETKİLEYİCİ BİR İMAJ: KAŞLARINIZA HERKES İMRENECEK! 
M2BROWS EYEBROW RENEWING SERUM: 5 ml KDV Dahil 379TL 

Etkisi;

GÜZELLİK, DAHA HIZLI
KAŞLARINIZ İÇİN YALNIZCA 6 HAFTADA DAHA FAZLA DOLGUNLUK
M2BROWS ile bakımın sonucunu çok uzun süre beklemeniz gerekmez. Aşağıdaki resimler bunu kanıtlıyor: Yalnızca birkaç haf ta içinde kaşlarınız daha görünür, daha sağlıklı, daha yoğun ve koyu olur.




Sonuçlar şahane , bu durum da kaş sorunu yok olur.

Siz neler düşünüyorsunuz.

Comments
7 Responses to “M2BROWS EYEBROW RENEWING SERUM”
  1. Benimde kaşlarım seyrektir bende kendimce kür uyguluyorum ama devamlı değil aklıma estikçe üşeniyorum çünkü üşenmesem eminim güzel olucak

    Sarımsağı eziyorum bir güzel (metal bıçak değdirmemeye özen göstermek lazım) sonra tuz ve zeytinyağı ekliyorum macun kıvamına gelmesi lazım karışımı bir hafta ışık görmeyen yerde bekletiyorum ve uyguluyorum
    Kıllarım çoğalmadı ama kalınlaştı eskiye göre zaten devamlı yapmıyorum yapsam belki yeni kaşlarda çıkacak

    Ayy çok konuştum ama çok dertliyim bu konuda :(

  2. Ne iyi yaptın da anlattın :) çok teşekkürler.
    Benim kaşlarım da resimdeki kızın başlangıç hali.Acaba olmayan yerlerde de kaş çıkarır mı senin kürün..

  3. düzenli kullanırsan çıkarır diye düşünüyorum çünkü sarımsağın öyle bir etkisi var ama yinede kesin birşey diyemiyorum bide bephanten ampülün yeni saç çıkarma etkisi var benim saçımın önlerinde yeni yeni bebek saçları çıkarttı acaba kaşda da kullanılabilir mi bir bilene sormak lazım

  4. Çokk çok teşekkür ederim.En kısa zamanda başlıyorum o halde.
    Gelişmeleri paylaşırım :)
    Tekrar çok sağol.

  5. ben de şu eeose midir onu çok merak ediyorum. ama lumiganı da başka şeyleri zararı olur mu olmaz mı diye çekindiğimden almak istemedim. denesem mi ne dersin? reçeteyle mi satılıyor? gidip istesem eczaneden alabilir miyim yani? sen kullanmışsın ya canım ondan soruyorum.

  6. 379 lira di mi yanlıs okumadım.. :( cokmus baaa.. benim de acil bir cozum bulmam lazımmm su sarımsak olayına gırıcem ama kokusu kalırsa cok fena: (

  7. @Ayşen Aynadakikedi : Eoose hakkında bilgim yok canım.Ama önerenler var.
    Lumigan kullandığım süre ve sonrasında hiç sıkıntı yaşamadım.Çok şey söylendi, bırakınca döküleceği gibi.Ama 3 ay ara vermeme rağmen hala aynı durumda kirpiklerim.Uygulama sırasında gözüme kaçırmadan,ve göz altına da değdirmeden uyguladım.
    Tabi bu işin garantisi yok, ben kendi deneyimimi aktarıyorum sadece:)
    Eczaneden reçetesiz 32-33 liraya alabilirsin.1 ay yetiyor.

    @Ojeli_Filizof: Evet çok tuzlu :( Sarımsağı akşam uygularsan sabaha bişey kalmıyor canım.

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)