İzleyiciler

Eczanemizde.com Alışverişim



Merhabalar herkese,
Yarın itibariyle tatile çıkıyorum.1 Hafta kadar buralarda olamayacağım.Umarım beni özlersiniz J

Daha evvel Bioderma Sensibio H20 kullandım ve oldukça sevdim, sevmeyen de yoktur sanırım.İnternette çeşitli sitelerde araştırma yaptım ve en makul rakamı www.eczanemizde.com sitesinde buldum.

Bioderma ürünleri genelde kampanyalı oluyor, buna rağmen siteler arasında fiyat farkı bulunuyor.Eczanemizde.com da kargo hariç 47,00TL.Dün saat 4 gibi sipariş ettim ve bugün 12de elime ulaştı.

Yanında aşağıdaki ürünleri de iletmekten eksik kalmamışlar.Güvenli ve hızlı teslimat için www.eczanemizde.com ‘a teşekkür ederim.

Herkese sevgiler J











Comments
12 Responses to “Eczanemizde.com Alışverişim”
  1. Çok başarılı bir temizleyici :)İyi tatiller diyelim o zaman :)Yanında numune gönderen firmaları seviyoruz :)

  2. SED says:

    eczanemizde.com'dan almışsın 2tane, eve gelmiş 1000 tane :)))
    benimde aklımda ama çok uçuk fiyatı benim gibi bir öğrenciye göre.. güle güle kullan fıstığım yorumlarını merak ediyorum.. :)
    öperim..
    bir alışveriş postu da benden 15 dk sonra =))

  3. Süslü ve Pembe Dünyam : Sana katılıyorum.Süper temizliyor :) Çok teşekkürler.Ortalardan çok kaybolma

    Sed : Kuzucumm daha makul olabilir gerçekten.Neyseki 1alana1hediye yoksa bana da yalan.Birazdan sendeyim o halde :)

  4. merhabalar
    Bioderma ürünlerine hemde İSTANBUL ŞİŞLİ'DE % 25 İNDİRİM yapan eczanemizburada.com sitesini öenerebilirim. Hemde istanbul 3-4 saat içinde teslim ediliyor.

  5. Eczanemizburada: Rakam olarak aynıymış evet.Bir dahakine size denerim o halde :)

    Maceraperest : Teşekkürler :))

  6. Yelda says:

    Ben de H2O'dan çok memnun kaldım canım iyi seçim:)

  7. Teşekkür ederim canımm :)

  8. bu urunle ilgili gercekten guzel yorumlar var en yakın zamanda denemek istiyorum gule gule kullan :)

  9. Değerli Müşterilerimiz,
    Son günlerde tarafımıza çokça sorulan bir konuda kafa karışıklığını gidermek adına bir kamuoyu açıklaması yapmak zorundayız.
    Konumuz numune (tester,testir…) gönderimi:
    Eczanemizde.com olarak sadece talep eden müşterilerimize numune gönderimi yapıyoruz. Lütfen sipariş notunuzda numune talebinizi (hangi marka, hangi cilt tipi... ) gibi özellikleri le belirtiniz. Talep yaparken lütfen çok dar çerçeve de talepte bulunmayınız. Xx ürününün numunesi istiyorum yerine, y markasının kuru ciltler için ürünlerini istiyorum. Veya kuru ciltliyim numunelerinizden talep ediyorum….)
    Neden sadece talep eden müşterilerimize numune gönderiyoruz.
    Öncelikle firmalar düzenli olarak ve her ürünün numunesini tarafımıza düzenli olarak göndermiyor.
    İkinci olarak da her gün binlerce kargoya numuneleri bir düzen dahilinde tam da sizin istediğiniz şekilde eklememiz mümkün değil. (bir dönem bu şekilde yaptığımız gönderilerden sonra- bu kremde ne, bu ne işe yarıyor, ama benim cildim kuru.... türünden çok fazla şikayet telefonu aldık. Takdir edersiniz ki paketleme biriminde çalışan arkadaşlarımızın her ürünümüz hakkında bilgi sahibi olup her müşteriye uygun numuneyi göndermesi mümkün olmamaktadır.) Bu sebeple aldığınız denemek istediğiniz ürünlerin numunesi lütfen talep ediniz.
    Bununla beraber sadece numune taleplerini ne yazık ki karşılamamız mümkün değil. Çünkü eczanemizde.com olarak bu ürünlerin üreticisi veya distrübütörü değiliz. Sadece siparişlerinizin yanında numune gönderimi yapabilmekteyiz.
    Yine yukarıda belirttiğimiz sebeplerden dolayı numune talebinizi birebir karşılayacağımız ile ilgili bir taahhüt altına girmiş bulunmamaktayız. Numune gönderimi sadece stoklar dahilinde yapılmaktadır.
    Saygılarımızla
    www.eczanemizde.com
    444 3 110

  10. Adsız says:

    bence tester sadece bloggerlara gidiyor. Eczanemizde.com dan iki kere ve baya yüklü bir
    miktarda alışveriş yaptım ve alışveriş notumda kullanmak istediğim ürünün (sebamed öyle pahalı bir markada değil) testerını istememe rağmen kutuyu açtığımda şok oldum çünkü bloggerlara bir sürü giden testerlerden yoktu. Yani eğer tester beklentisi içinde bu siteden alışveriş yapıyorsanız tavsiye etmem ama fiyatları uygun fakat ben bu ayrımcılıktan sonra bir daha kendilerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Çünkü kendimi kandırılmış gibi hissediyorum. Tester almak için illa blog mu açmak lazım? Bu yazımıda eczanemizde.com un reklamının yapıldığı her siteye yazıcam.

  11. Adsız says:

    umarım yayınlarsın

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)