İzleyiciler

Artık Mucizem var :)



Merhaba Arkadaşlar,

Uzun süredir pek buralar da olmadığımın farkındasınızdır.Mucizenin gerçekleştiğini öğrendiğim andan itibaren ilgi alanım değişti. Şimdiler de daha çok nasıl beslenmeli,nelere dikkat etmeli , neleri almalı vb. arkası kesilmeyen sorularla boğuşuyorum.

Uyku hali ve mide bulantılarım dışında bir sıkıntımız yok.Bugün doktor günümüzdü 9.haftamızda olduğumuzu ve güzel haberlerimizi alarak evimize döndük.Sağlıkla sonunu getiririz inşallah.

Planlı bir gebelik olduğu için şaşkınlık yaşamadık.Öğrendiğim ilk an hemen Emre'yi uyandırdım ve testi gözüne soktum :) Hep olduğu gibi canım kocamla herşeyimizi bir yaşadık.
7 Yılın ardından artık çekirdek aile olma yolundayız. İsteyen herkese nasip etsin diyorum.

Bu da ilk kıyafetimiz :)



Şimdilik sevgiler:)

Comments
25 Responses to “Artık Mucizem var :)”
  1. tebrik ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah

  2. Çok teşekkürler :)

  3. BuseYavuz says:

    çok sevindimm, Allah analı babalı sağlıklı günler nasip etsin :)

  4. Selda says:

    Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Aileniz sağlıkla, mutlulukla kocaman olsun inşallah :)

  5. Melal says:

    Tebrikler canım Allah sağ salim evladını kucağına almayı nasip etsin.
    Ultrason resmini görünce aklıma 2010 yılının nisan ayında oğluşuma hamile olduğumu öğrendiğim an geldi.:)

  6. tebrik ederim :) her ne kadar bu aralar bebekten soğusam da (şu yasımda kardeşim olucak ) çok sevindim :)

  7. NİMO =) says:

    Yaaa inanmıyoruuuuuuum Çikoo nasıl sevindiiim yeni gördüm oley oleey :) ne güzel bir yıl bu böyle .) Annelik çok yakışacak hadi hemen büyüsünde sevelim :)

  8. Tebrik ederim, dünyanın en güzel duygusudur anne olmak :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
    Sevgiler,

  9. Aswang says:

    Canım beniim tebrik ederim çok sevindim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.:)
    İnşallah doğduğu zamanki mutluluğunuzuda yine bu şekilde paylaşabiliriz ♥

  10. yeliz says:

    hayırlı olsun canım,dünyada hiç bir şeye benzemeyen bu eşsiz ve mucizei olayı hayırlısıyla tatman dilieğiyle..çok fazla yorumda bulunmayan sessiz izleyicinim.ama ilgi alanın değişmesin,biz senden kozmetik ve cilt bakımı ürünlerini her zaman görmek istiyoruz..

  11. Yelda says:

    Tebrik ederim canım çok sevindim :)

  12. süper bi haber bu!!!:)) tebrikler..sağlıkla kucağına alman dileğiyle

  13. Sochic says:

    tebrik ederim hayırlı olsun, sağlıkla gelsin inşallah:)

  14. Sessez bir takipçin olarak bu habere yorum bırakmadan geçemedim. Çok sevindim tebrik ederimm =))

  15. tebrikler güzel bi anne olacaksın inşallah sağlıkla kucaklarsın bebeğini :)

  16. Kızlar güzel dileklerinizle beni çok mutlu ettiniz:) İsteyen herkese bu duyguyu tattırsın :) İnşallah güzel gelişmelerle haberler vermeye devam ederim.Elbette kozmetik konusuna devam :) Bu hafta toparlanmış olarak Çok çok öptüm hepinizii

  17. Tebriklerrr :) Allah uzun ömürler versin sağlıkla

  18. Tannesi says:

    Canim cok sevindim Allah tamamina erdirsin. Kutluyorum sizi. Opuyorum. :)

  19. Elidaa says:

    Hayırlı uğurlu olsun :) Sağlıkla ve mutlulukla gelsin inşallah bebiş :)

  20. Çokk çokk teşekkür ederimm kızlar :) Darısı isteyenlere:)

  21. SED says:

    tatlımm ben biliyordumm hissetmiştim zatennnn :) hayırlı olsun, bereketiyle gelsin, analı babalı büyüsün inşAllah! öpüyorum çook..

  22. smyrnian says:

    canım benim çok çok tebrik ederim. Allah kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin.

  23. Çok ama çok sevindim:)) Tebrik ederim!!! Ancak yazıyorum kusura bakma! Sağlıkla mutlulukla gelsin inşallah:)

  24. Çok teşekkür ederim canım:) Gözüm hep sende zaten sıkı takipteyim:)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)