İzleyiciler

Make Up For Ever Eyebrow Kit - 3


Herkese merhabalar,
Bu sıralar yazamıyorum nedense, umarın en kısa zaman da tamamen geri dönebilirim.


Geçen haftalar da Sephora alışverişimde mua sayesinde farkına varıp aldığım bir üründü.Zaman geçtikçe anlıyorum ki alışverişin en can alıcı parçasıymış.Hani öyle bişey olsa ki tek parça ürün almam gerekse kesinlikle bu kiti alırım.Kaşlarım aslında oldukça silik, kontör yaptırmıştım 6-7 ay evvel çok iyi sonuçlar almadığımı resimlerden anlayabilirsiniz.


Make Up For Ever yakın zamanda sephoralar da yerini buldu ve bizler de kavuşmuş olduk.O kadar çok şey almak istedim ki :( Zamana yayıyorum artık , hele şu sıralar alışverişe tövbe etmiş durumdayım.


Make Up For ever Eyebrow Kit 5ml den oluşuyor.Kullanılabilecek fırçaları ile satılması ise ayrı bir güzellik.Her gün maksimum toplu iğne başı kadar kullanabilirsiniz, bunu düşünürsek oldukça uzun ömürlü olacağını söyleyebilirim.Fiyatı sanırım 45-55 arası idi.3 Tondan biri illa size uyacaktır.


Make Up For Ever Eyebrow Kit 'in en önemli özelliği waterproof olması.Tam da mevsime hitap eden bir ürün.Siz uğraşmadığınız sürece deniz de, havuz da , yaz sıcakların da hala bozulmadan duracaktır.


Sizi nasıl buldunuz, yorumlarınızı eksik etmeyin:)


Sevgiler,






Comments
10 Responses to “Make Up For Ever Eyebrow Kit - 3”
  1. o değil de , gözler çok güzel pek bi tatlı :D :D pek bi hoşşş <3

  2. Ben seni yerimm valla.Canımıniçi :)Sen komple güzelsin ne yapcaz:)

  3. Elidaa says:

    Dün sephora da dolandım dolandım tam benefitin kaş barını alıyordum vazgeçtim ...bu markaya bakmak hiç aklıma gelmedi ki oturduğum semtte bir alışveriş merkezinde kendi mağazası var ..sanırım bu ürün benefite göre daha hesaplı ve kalıcı

  4. oww güzelmiş yahu!! bende bakayım şu ürüne :)

  5. berrin says:

    Benim sizin kadar koyu değil kaşlarım çok açık kumral gibi ben de kaş sorunluyum bana da uyarmı acaba ?

  6. NİMO =) says:

    oooof çok sevdim cikom ben bunu, tam ton olmuş sana acayip yakışmış gidip benimde acayip alasım geldi yau :)

  7. Gerçekten edinilesi bir kitmiş. Güle güle kullan. Ben de en yakın zamanda gidip inceleyeceğim =)

  8. @elidaa :Benefit kaş kitini denemedim canım.Chunli Beauty almıştı ve memnundu.Blogundan bakabilirsin istersen.Bu ürün bana jel olması ve su dayanıklı olması sebebiyle daha cazip geldi ondan atladım aldım:) Şiddetle de tavsiye ediyorum.

    Chunli Beauty: Tatlım kesin incelemelisin :)

    Nimo : Nimom kuzum senin kaşların zaten şahane.Kaş göz olayına denecek yok :) Bence sana gerek bile yok ama ihtiyaç duyarsan illa bak canım.

    Güzelliknehri : Teşekkür ederim canım:) Mualara uygulatmalısın ..

  9. Berrin : Canım renk seçeneği var.Gidip denettirmek en faydalısı

  10. cok guzel bir urunmus bu. ben de gidip bakacagim.:))

    bu arada cekilisime beklerim:): http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)