İzleyiciler

Yeni Buluşum - Oriflame Wonder Lash Intense Maskara


                                      Tek Kat 


Tek Kat


                                                                        Tek Kat


İki Kat


İki Kat


iki Kat

Son favori rimelim biliyorsunuz ki Benefit They're Real Maskaraydı. Hala fırçası sebebiyle atmaya kıyamıyorum ve karışık kirpiklerimi rimel öncesi taramak için kullanıyorum. Her blogger gibi farklı ürün deneme merakımla Dior New Look Maskara almayı tercih etmiştim, henüz sizlerle paylaşmadım.Çünkü yetersiz bir ürün ama , nedense yakıştıramıyorum.Dibini görmeye çok az kaldı, zaten tüketmek maksadıyla kullanıyorum, aslına bakarsanız kullanıyordum.
Bir ara size süper bir maskara buldum ve yakında paylaşacağım demiştim.Tabi yalan oldu :) Cumartesi elimi çekmeceye attım ve Oriflame Wonder Lash Intense Maskara ile çakıştım. Oriflame üyesi iken almak için aldığım bir üründü benim için.Hedefi simsiyah ve uzun kirpiklerdi. 
Kullandığım andan itibaren tüm vaad ettiklerini bana yaşattı.Bir önceki yazımda kirpiklerimin rimelsiz hali mevcut şurda Demem o ki şiddetle alın ve deneyin derim.Memnun kalmayan olacağını sanmıyorum.
Ayrıca lens kullandığım için genel olarak bazı rimeller akşama doğru gözlerimde kaşıntı yapıyor.Dior New Look ta tahammül edemiyordum bu duruma.Oriflame sonrası göz kaşıntım son buldu.
Orfilame Wonder Lash İntense Maskara fiyat performans olarak mükemmel ötesi.Şuan ki katalog fiyatı 16TL , hatırladığım kadarıyla ben 7-8 liraya almıştım.2-3 katalogda bir elbet indirime denk geleceksinizdir. Fırsat vermeden geçmeyin derim.

Sevgiler,

Comments
4 Responses to “Yeni Buluşum - Oriflame Wonder Lash Intense Maskara”
  1. oriflame in 4 maskarasını denedim şimdiye kadar. çok seviyorum, çok memnunum.. kirpiklerimi de dökmüyo özellikle..diğer birçok maskara güçsüzleştirip dökme yaptı, özellikle max factor çok zarar verdi benm kirpiklerime..

  2. SED says:

    çok beğendim bunu da şekerim ben ayy ben senin herşeyini beğendim hatun :D kız ben şu çam terebentini alıcam kullanıcam kullanıcam baaak benim kirpiklerim daha uzun diceeeeeem :) öptüm çok!!

    ps.:randevu saatin yaklaşıyor fıstık hatırlatiiim dedim ;)

  3. modavesaire :Gerçekten şaşırtıcı ama iyi maskaraları var.

    sed:kapışalım fıstığımm :P

  4. oriflame in giordanigold serisinden ve diğerlerinden bir kaç maskara denemiştim çok iyi maskaralardı. ben memnun kalmadım diyemem hiç birinden. avon gibi değildi. seninkine de bakacagım katalogtan canımm. kirpiklerinde güzel şimdi sadece maskaradan değil :)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)