İzleyiciler

Sigma Fırçalarım


Fırçalara düşkünlüğüm hiç son bulmayacak sanırım.Geçenlerde verdiğim Sigma fırçalarım 10günde sorunsuz elime ulaştılar.Çok kullanışlı fırçalar olduğunu söyleyebilirim.Bu 3 fırçayı 40$+Kargo 15$ olarak aldım.
Türkiye de fırçalara ciddi rakamlar vermektense, Sigma'yı denemenizi öneririm.



Sigma Flat Kabuki F82 - Sıvı ve krem ürünleri rahatlıkla uygulayarak güzel sonuçlar ortaya çıkarabilirsiniz.Likit Fondöten uygulamaları için ideal.Son zamanlarda en sık kullandığım fırçalardan.





Sigma Anglend Top Kabuki F84 :Açılı ağzı ile allık için  var olduğunu söylüyor.Tüm allıkları fazla sert uygulama yapmadan kullanabilirsiniz.Bastırarak uygulama yapmayı denerseniz başarısız olursunuz , allık cilde oturmamış olur.



Sigma Flat Kabuki F80 : Düz ağzı ile tüm ürünleri tampon şeklinde kullanmaya yönelik bir kabuki  fırça.Genelde makyaj sonunda pudra ile sabitlemek için faydalanıyorum.Kullanım alanı oldukça geniş.

Sevgiler,

Comments
10 Responses to “Sigma Fırçalarım”
  1. SED says:

    aa geçenlerde bahsetmiştin bunlar onlar sanırım gelen siparişlerin :)
    dediğin gibi açılı fırçayı çok bastırmamak gerek canım.. Ben doktorumun verdiği imex'i kullanıyorum şuan fondoten niyetine ama elimle sürmek tam bir işkence.. böyle fondotenleri sürebileceğimiz allık ponponu gibi olan ürünler var mı canım? beni biraz bilgilendirir misin?

  2. Oyy güle kullan güzelim. Çok merak ediyorum bunları!!!!!! XD

  3. iheartsuu says:

    Bu fircalari ben de cok merak ediyorum. :) Ben de yakinda bir siparis verecegim siteye. Ne zamandir Sigma'dan bir seyler almamistim, haha :) Senin yazini görünce heyecan yaptim :D
    Güle güle kullan canim!
    Bana da beklerim! http://passionistaa.blogspot.com

  4. Sed: Tatlım Yumurta makyaj süngerleri var.Watsons da da vardı hatta 8lira gibi birşeydi.Bende aldım kullandım ıslatarak kullanıyorsun ve güzel bir görüntü sunuyor.Tek kötü yanı içine biraz ürün çekmesi.

    Tuçe Kongül :Sağoll tuçemm, alman gerek diyorum ve susuyorumm:)

    İheartsuu: Çok teşekkür ederim tatlım.Hemen sana da geliyorum :)

  5. güle güle kullan fırçalarını. bende almayı düşünüyorum sigmadan fırça ama kargo ücreti beni korkutuyor:S kargo ücreti sabit mi bazı yerlerde aldığın ürün sayısına göre değişiyo da acaba sigmada da öyle mi??

  6. yıldız says:

    güzel fırçalar fiyatlarıda uygun geldi . bi sitesine ışınlanıp bakayım;)

  7. Yıldız : Evet uygun ve kaliteli :) Almadan çıkma

  8. Adsız says:

    Ya iyi hoş herkes sigma fırçaları güzel buluyor,tavsiye ediyor da site ingilizce :( dil bilmeyenler napacak bu konuda da insanları bilgilendirirseniz çok iyi olacak

  9. Bununla alakalı yazı hazırlayayım o halde:)

  10. Adsız says:

    Bak şimdi çok sevindim :) Tez zamanda bekliyorum yoksa kafayı yicem artık fırçaları alamadıkça. Valla rüyalarıma giriyor artık o kadar takıntı yaptım yani :)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)