İzleyiciler

Mart Ayı Biten Ürünler


1.Pco Sheep Placenta - Yüz Maskesi: Bu maske 2 adet olarak Lilakutu'dan gelmişti.Cildimde çok fazla ıslak hisse ve akışkanlığa dayanamadığım için kullanamadım.Detayları ise söyle ;


2.Schwarzkopf Gliss Hair Repair : Nisan Luxybox Kutusunda yer alıyordu.Hemen denedim , bir kullanımda fark yaratmadı. Bu seri benim beklentilerimi karşılamadığı için tekrar denemeyi planlamıyorum.











3.Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Şampuan : Bu seriden tek sevebildiğim ürün bu.Yumuşaklık vermesi güzel fakat saç dökülmesini arttırıyor.Tekrar almayacağım.

4.Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan : Firma tarafından gönderilmiş bir seri.Saçlarımın dökülmesini durdurdu.Bunun dışında ekstra bir etki oluşturmadı.Dökülmeyi kestiği için şuan yenisini aldım ve kullanmaya devam ediyorum.

5.Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Bakım Kremi : Serinin devamında yer alan diğer bir ürün.Bu kremi uyguladıktan sonra saçlarıma ekstra sıvı açıcı bir ürün kullanmak zorunda kalıyorum.Bu da demektir ki , bu ürün yetersiz.Tekrar almayacağım.





6.Avon Solutions Plus Pure Pore Fection Mattifying Toner : .Cildi gayet güzel kirden ve kalıntılardan arındırır.Kullanım amacı olan yağlanmaya ve gözenek görünümüne çözüm sağlayamıyor.Tekrar alınmayacak bir ürün.

7.Avon Conditioning Eye Makeup Remover Lotion :Severek kullandığım göz temizleyicisi. Göz makyajında kalıntı bırakmadan ve gözü yormadan temizler.Tekrar alınası bir ürün.Daha başarılısını görmedim henüz.

8.Oriflama 3in1 Make up Remover : Çok zorda kaldığım zamanlarda tercih ettiğim bir temizleyici idi. Deneme maksadı ile almıştım.Göz makyajını arındırmaz, cildi temizleme derecesi az-orta arası.






9.Diadermine Ekspres 3'ü 1 Arada Temizleyici su: İlk bu ürünü görüp aldığımda çok heveslenmiştim.İlk zamanlarda göz makyajımda kirpiklerimi yıprattığını ve zorladığını farkedememiştim.Tamamen gereksiz bir ürün.Başarısız , vaad ettiğini karşılayamayan.


10.Avon Solutions Youth Minerals Night :Kolojen etkisi ile cildin genç görünmesini hedefler.Benim için  yanlış tercih yapılarak alınmış bir ürün.Cildimdeki nemlendirme ihtiyacı için almıştım, gereksiz yağlanma meydana geliyordu.


11.Dia Aseton : Kaliteli bir marka olmamasına rağmen , kolayca ojelerden zorlanmadan çıkartır. Denemenizi tavsiye ederim.







12.D&P C23 Chanel Chance : Benim için varolmuş bir koku diyebilirim.Tenimle bütünleşmesine ve burnuma her gelişimde kokuya hayran kalıyorum.Başka kokulara sardığım ve ofiste başka arkadaş kullandığı için ara vermiş durumdayım.Kesinlikle denenmesi gereken bir koku ve D&P versiyonu başarılı.



14.Mac Prep+Prime Skin Base Visage : İlk Mac ürünlerimden biri.Cildimde yarattığı pürüzsüzlüğü ve cilt tonu eşitleme özelliğini çok seviyorum.Bayılarak dibini getirim.Tekrar alınması gereken bir ürün.


15.Maybelline One By One Volum Ekspres Maskara : Evde 2-3 adet stoğu bulunur:) Kirpikleri ayırması ve kıvrımı yeterli.Fiyat , performans olarak süper.Hatta kaliteli bir çok rimele göre bile iyi bir performans.


16.Benefit They're Real Mascara :Son zamanların en verimli rimellerinden.Belirgin ve uzun kirpikler sağlıyor.Kıvrım konusunda yeterli olduğunu düşünmüyorum.Bitmesine rağmen atmaya kıyamıyorum, fırçası ile kirpiklerimi her rimel öncesi fırçalıyorum.Şu sıralar tüm rimellerden aynı sonucu aldığımı hissettiğimden yenilemedim.İlla denenmesi gereken bir rimel, bu ayrı :)


Kutularını bulamadıklarımı ise kısaca belirtmek istiyorum..






Benefit Some Kinda Gorgeous Krem fondöten :Yapısı ve ciltte yarattığı etkisi şahane.1 tam boy , 1 sample boy ürün bitirdim.Bitirdiğimde You Rebel'ı almayı tercih ettim ama yanlış tercih yaptım.Kapatıcı ihtiyacı olmayan sorunsuz bir cildiniz varsa kesinlikle sizin için yapılmış olan Benefit Gorgeous'u denemelisiniz.




Nevacare Nutritive Repair Glossing  Serum : Emre sayesinde dibini göremeden biten bir ürün.Yarattığı etki süper. Az bir ürünle tüm saçınıza uygulama yapmanız sonucunda parlak ve kolay taranan saçlara sahip oluyorsunuz.Kesinlikle tekrar alacağım.






Nevacare Nutritive Repair 2 Fazlı Acil Bakım Saç Kremi : Saç kremleri yeterli gelmediği için bu tarz banyo sonrası sıvı saç ürünlerini tercih ediyorum.Denediğim ürünler arasında, az ürün  kullanarak iyi sonuçlar çıkartan sıvı krem.


Şimdilik bitirdiklerim böyle  :))


Sevgiler,







Comments
6 Responses to “Mart Ayı Biten Ürünler”
  1. süper canım bir sürü ürün bitirmişsin.
    makyaj bazı rimeller fondotenler darısı başıma.. ben de bir makyaj bazı istiyorum son zamanlarda sephoranın bazını denedim çok hoşuma gitmişti kararsızlardayımmm

  2. viva says:

    Benefit rimel´ini bende kullaniyorum bu aralar ve cok sevdim, dedigin gibi fircasi süper, atilirmi hic! : )

  3. @Kozmetik Deneyimleri : Teşekkürler tatlımm:) Darısı senin başına. Sephoranın makyaj bazı hem uygun hem de bereketli bir ürün tavsiye ederimm:)

    @Viva :Gerçekten çok güzel bir rimel.Dior New Look Aldım ama yetersiz.Şimdi Benefit fırsatı ile destekliyorum.

  4. some kind a gorgeous u senin tavsiyenle almıştım,iyiki alışım diyorum bittikçe alınası bi ürün <3

  5. Kesinlikle süper bir ürün tatlımm :) iyi ki almışsınn.Çok paracıkların olsun hep al inşallah :))

  6. merhaba, everek okumaya basladım ve buraya kadar gelebıldım suan..

    mac prep prime bende de var,evet benim de ilk mac ürünleirmden kendisi.. hatta post yapmamışım, yazayım bırara.

    dibini nasıl getirdiniz merak ediyorum..kutu şeklinde ve pompalı oldugu ıcın dibinde epeyce kaldıgını dusunuyorum yada bana mı oyle gelıyor..

    dibini çıkarıp kullanabildiniz mi, merak ettim..

    sevgiler..

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)