İzleyiciler

Lumigan ile Uzun kirpiklere devam...


                                                          3.şişe sonrası



                                                          4.şişe kullanmaya devam.


Lumigan hakkında olumsuz düşünceler olmasına rağmen ben sonuçtan memnunum.Ayrıca dikkatli kullanım neticesinde herhangi bir sıkıntı yaşamadığımı da belirtmek isterim.Bu sadece benim yaşadığım bir deneyim, sizde yaşamayacaksınız anlamına gelmez elbette.Kendi deneyimlerimi paylaşmak adına blog var zaten :)
Dikkat ettiğim hususlar işe göze kaçırmamak ve göz etrafına yayılmamasını sağlamak olarak belirtebilir.Çünkü dikkatsiz kullanım sonucunda gözünüzü rahatsız edebilir ve de gözlatında leke oluşumuna yol açabilir.

Hiç bir ürünü düzenli kullanamamak gibi bir huyum var.Fakat Lumigan ile iyi sonuçlar görünce en kötü gün aşırı kullanmayı ihmal etmiyorum.Ayrıca 3.şişeden sonra yaklaşık 1 ay kadar ara vermeme rağmen kirpiklerim de dökülme yahut kısalma söz konusu olmadı.

Lumigan mı sağlıyor , yoksa kirpik türü sebebiyle mi oluşuyor bilmiyorum fakat kirpiklerim gayet kıvrık oldular.Ekstra bir işlem yapmama gerek kalmıyor.

Lumigandan kirpiklerin ne kadar uzasada vazgeçmeyeceğim :) Kadın milleti işte , hep daha fazlası :))

Sevgiler,


Comments
8 Responses to “Lumigan ile Uzun kirpiklere devam...”
  1. SED says:

    tatlımmm yaa bayıldım ben bunaaaa peki fiyatı ne kadar 1 şişenin? birde leke riski beni korkuttu ben kendime uygulumu yapabilirim yapacak kimse yok o yüzden korktum açikcası ama kirpiklerine bayıldımm :)) öperim kuzumm

  2. Tatlım 32 lira.Tanıdık eczane bulursan indirimde yaptırabilirsin.Bende uygulamayı kendim yapıyorum.Şişenin ucuyla kirpiklerimin üstünden akıtıyorum, göz altıma gelenleri elimle siliyorum.
    Herhangi bir leke olmuyor.Göz altın ıslak olmasın yeterli.
    Kuzucum görüşemedik kusura bakma işler fena.Makyaj olayıda yaş oldu gibi.Kendine uygulama yapman gerekiyormuş.
    Öperim yanacıklarından balımm

  3. SED says:

    balım pahalıymış vazgeçtim çam terebenten denicem :) saçların gürleşmesi ve uzaması için şampuanının içine 3 kapak; kirpiklerin için ise 5-10 damla maskaranın içine koyman yeterli =) fiyatı da en fazla 10 tl aktarlarda bulunuyor ama benim yolum bi türlü düşmüyor işte ;))

    balım sende maşAllah bu kirpikler olduktan sonraa... Bence katılmalısın hatta katıl yani KATILACAKSINN!!! =)

    ps: müsaitsen gmailden çevrimiçi konuşalımmı? Dün türbeye gittik şu perşembe, pazar ve salı günleri olan uygulaman için dua ettim :)

  4. Deneyimlerini paylaşmanı bekleyeceğim o halde fıstığım:) Aksatmadan başla tatlım,yaz geliyor hızlan :))

    Canım benim gözkapağım pek uygun değil benim.Kısa kalıyor.Çok renkli makyaj görünmüyor bende ne yazık ki :(

    Kuzucum akşam 9 gibi giricem, uyarsa sana konuşalım olur mu.Şu sıralar işler uyuz :)
    Oyy canımın içisin valla :) Allah razı olsun hayatımm :)
    HAdi hayırlısı bakalımm :))
    Çokkk öptümm

  5. SED says:

    canım benim benim de göz kapağım çok kısa:(
    Rica ederim balımm ne demek :)
    Allah senden de razı olsun melek kalplim, akşam görüşürüz inşAllah :)

  6. ben de kullandım. sonuç süperdi ama 10 gün kadar sonra aşırı döküldüler.. normal boyuna geri döndü kirpiklerim...ben bir daha asla kullanmam, bu benim fikrim tabiki. ama mavalayı kullanımıştım 3 yıl önce çok memnun kalmıştım. şimdi tekrar kullanmayı düşünüyorum.. sevgiler

  7. modavesaire : ben özellikle 1 aya yakın kullanmadım ama dökülme ya da azalma olmadı.Neden oldu anlamadım

  8. Adsız says:

    Bende kullandım bu ürünü.dogru tansiyon hastaları kullanıyor.goz kapağı ve göz altında karara yapıyor.Etkisi de çok doğru kirpikleri baya uzatıyor.bu ürünün etkisi nin hiç gitmemesi için ömür boyu kullanmak gerekiyor.Ben bi şeyi fazla uzun süre kullanamıyorum.Birakinca da kirpikleri dökülüyor.etkisinin hiç gitmemesi için devamlı kullanmak gerekiyor.

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)