İzleyiciler

L.A. Colors Ürünlerim


Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır ilgilenemedim blogumla :/ Çoğunuz biliyorsunuz muhasebeciyim, bu aylar benim ölüm aylarım. Haftasonu toparlayacağım bu sıkıntıyı ve geciken yazıları paylaşmaya devam edeceğim.

Dün işyerime gelemedim. Dışarıda mükellefteydim. Bugün geldim gördüm ki güzel bir kutu beni bekliyor :) İnanılmaz keyiflendim ve kurumlar yapmam gerekirken sizler için detaylıca fotoğraflamaya koyuldum.Aman şef duymasın :))

Öncelikle firma yetkililerinden Erdal Bey 'e bloglara verdiği önem ve ilgi alaka için çok teşekkür ederim. Keşke tüm firmalar aynı inceliğe sahip olabilseler, böylelikle daha çok kişiye ulaşmış olurlar. 

Ürünlere geçersek, benim beklentilerimi karşıladığını söyleyebilirim.Her bloga aynı ürünlerin gitmemesi ise ayrı bir güzellik.Ürünler hakkındaki ilk izlenimleri bir kaç kelime ile aktaracağım.Zamanla da iyi kötü performans bilgileri hakkında bilgi verebileceğim.




    L.A. Colors EP42 Wildflowers Eye Shadow  -  Bu palet oldukça pigmentli, yoğun ve kalıcı tonlara sahip.



 L.A. Colors 10036 Urban Eyeshadow Palette - Bu palet ise renk seçeneği olarak daha kapsamlı , fakat ilk izlenim olarak kalıcı olamayabilir diye düşünüyorum.



  L.A. Colors Vitamin E &Aloe Vera Lipstick /Jazzy Red - Rujun tonunu ve renk vermesini sevdim.Kokusuz   bir ürün.


       L.A. Colors Color Craze Nail Polish BCC 565 -     En kısa zamanda tırnaklarım da göreceksiniz:)


      L.A.Colors Double Wolume Maskara - Fırça görünümü beklentilerimi yükseltti :) Detaylar yarın blogda


L.A.Colors Nail Polish Remower - 32Adet Oje Çıkarıcı Mendil.Limon kokulu ve aynı zamanda tırnak bakımı sağlıyor.


L.A.Colors Mineral Blush -CMB853 Tenderling - Rengine tek kelimeyle bayıldımm:) Yakında blogda..


L.A.Colors Twisty Gloss LG773 Sağdaki swatch.Alttan çevirmeli bir ürün.
L.A. Colors Diamond Shine LG753 - Soldaki swatch.İçindeki pırıltıları olan bir gloss.


L.A.Colors Loose Powder - BLP304 Natural . İnce yapılı bir pudra.Makyajı sabitlemek için ideal görünüyor.


Ürünler hakkındaki ilk izlenimlerim böyle :)
Tekrar L.A.Colors Yetkililerinden Erdal Bey'e Teşekkür ederim.
L.A.Colors ürünleri için tık tık 

Ayrıca bu iletişim sağlayan güzel dostum Tanyelimi kocaman öperim:)

Sevgiler,

Comments
11 Responses to “L.A. Colors Ürünlerim”
  1. Far ve oje hastası olarak şunu diyebilirim ki farların rengine bayıldım,ayrıca sürüşü hoş gibi duruyor..oje de çok hoş görünüyor,tırnağında görmek mutlu eder beni.. =)

  2. Gerçekten herbloğa ayrı ürün göndermeleri çok hoş ve ince bir davranış.Arzuyada bambaşka ürünler yollamışlar:) Bakalım bana neler gelecek bu akşam ulaşabileceğim kutuma:)Allığına şeftali tonundaki gloss a ve loose powdera ayrıca bayıldım çok güzel görünüyor:)Güzel günlerde kullan canım

  3. canım güle güle kullan hepsini :) çok güzel bi sürpriz bu :) darısı başıma :)

  4. Yeşilmercan : Yarın tırnaklarımda olucak :) Hemen yayınlayacağım tatlım

    Cosmotrend : Evet arzunun ürünleride farklı.Bakalım sana nasıl ciciler gelecek.Hemen paylaş bak meraktayım :)) Sende güzel günler kullan tatlımm

  5. SED says:

    ayy tatlımm hepsi harika görünüyor yaa bayıldım.. Mutlu günler kullan hepsini hele ruja aşık oldumm!!! bana sadece ruju bile gönderseler iyiydi ama firmalardan hiç ürün almadım şimdiye kadar nedense :)) bazen görüyorum 50 izleyicisi olana bile gönderiyorlar benim 200 tane izleyicim var nedense alamıyorum :(( birde öğrenciyim internetten kapıda ödemeli dışında alışveriş yapma şansım da yok hiç :))
    yarını bekliyorum sabırsızlıkla bakalım nasıl duracak renkler :)

  6. yıldız says:

    ayyy bayıldım ürünlere cherryculture de bakar bakar almazdım keşke alışveriş yasağı geldi:( erdal bey benide görsün:))))

    tanıtım yazılarını bekliyorum. sürekli takipçinim , senide beklerim bloguma;)

    sevgiler
    yıldız

  7. tanyeli sevsin seni <3 cansın can <3 güle güle kullan <3

  8. Hülya Karayel : Sağol tatlımm.Daha da güzelleri inşallah sana :)

    Sed: Hayatım firmaların ne yaptığını anlamıyorum zaten.Kriterleri merak uyandırıyor bende.L.A.Colors yetkilileri bana Tanyeli sayesinde ulaştılar.Olay birbirimizi desteklemekte saklı sanırım:) Sen iste göndereyim ruju sana tatlımm

    Yıldız:Evet bende ürünleri ara da sepetime atıp rahatlıyordum.Neyseki artık Türkiye'den de erişebileceğimiz adresleri var:)
    İnşallah sana da ulaşılırlar canım

    Karbeyazın MakyajDolabı: Bebeğimsinn öptümm geneee çok :)

  9. SED says:

    haklısın şekerim.. Ayy balımmsınnn işte geçen akşam online görüşmemizde sana boşuna melek kalplisin demedim yaa cansın cann!! Düşünmen yeter hayatım benim.. O ruj sana daha çok yakışır bence .. ;)
    Bu arada bana makyaj örneklerini gönderecektin. Yarışmaya katılcaksın ona göre tamam mı!! öpüyorum kocaman..!

  10. elif tuna says:

    en üstteki palete diamod gloss ve allığa bayıldım güle güle sürünn

  11. Sed: Canımsın valla:) Bugün konuşmamız yarım kaldı canım :( işlerden pat diye çıkmak durumunda kaldım, makyajı yarın yapacağım.Yollarım hemen sana.

    Elif Tuna: Çok teşekkür ederim.Ürünleri bende çok sevdim :)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)