İzleyiciler

Yeni Sigma Fırçalar için tuşa bastımm







Herkese güzel haftalar diliyorum.Haftanın ilk makyaj alışverişini yapmış , bulunuyorum :) Geçen hafta belirlemiştim , fakat az daha ertelemekte fayda bulmuştum.Üç fırçamda ten makyajı için şahane parçalar, kısa zamanda elime geçmelerini bekliyorum.Detayları ise söyle;

Sigma F82 - Sigma F84 : Sentetik Sigmax Duo klasik siyah mat sapları ile çok satan fırçalardan ikisi . Bu koleksiyon özelliği liflerinin içine emilim olmadan kusursuz bir makyaj uygulaması sağlar bizim özel Sigmax filament, içinde fırçalar.F82 fırçası, sıvı ve krem vakıf ve mineral pudra uygulamak için idealdir.F84 fırça krem ve düzenli boyanması uygulamak için kullanılır. Bu diş fırçası şekillendirilmesinde ve yüz vurgulayarak için harika. Fiyatı ikili olarak:24Dolar.

Sigma F80 : Bu seçkin düz üst sentetik kabuki kusursuz bir makyaj uygulaması sunmak için tasarlanmıştır.Sigma makyaj F80 toz veya sıvı ürünler karıştırmak için kullanılan bir tampon fırça.Kısa ve yoğun bir buff, sizin likit fondöteni uygulamanızı kolaylaştırır .Uzun sapı makyaj uygulaması konfor katıyor.Sentetik sıvı ürünler ile kullanılmak üzere ideal ve kolay temizlenir.Fiyatı :16Dolar

Sevgiler,
 


Comments
10 Responses to “Yeni Sigma Fırçalar için tuşa bastımm”
  1. sigma fırçalar harikadır cnm, güzel bir seçim yapmışsın.sevgilerimleee...

  2. Evet gerekten süperler:) hepsini alıcam zamanla :))
    Teşekkür ederim güzelimm

  3. İlknur says:

    bende bu üçünü istiyorum kaç tl kargo ödedin canım
    güle güle kullan bu arada :)

  4. 15dolar ödedim tatlım .
    Çok teşekkür ederimm canım.Almalısın bencede:)

  5. şimdiden güle güle kullan:)

  6. teşekkürer tatlımm

  7. bergamot says:

    bende almak istiyorum ama gümrüğe takılır diye çekindiğimden alamıyorum :8

  8. Ben çok kez aldım, herhangi bir sıkıntı olmadı canım.Ayrıca not kısmında aksesuar olarak belirtilmesini isteyebilirsin.Bende makyaj malzemesi yazmasına rağmen bir ürünüm gelmişti.

  9. güle güle kullan canım hemen gelsin insallah ben ne zaman sigmaya girsem kayboluyorum sitede onlarca fırca kafam karısıyor alamadım hiç seninle bir ara kritiğini yapalım bu işin :)

  10. Bende kayboluyorum hala :) ne kadar alsanda değişmiyor.
    Sen iste yeter ki canımm.

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)