İzleyiciler

Sephora Wateproof Eye Makeup Remover


Merhabalar,

Sanırım ilk defa bitmiş bir ürünle karşınızdayım :) Yaklaşık 1 ay evvel almıştım.Ayşe ile beraber kullandığımız için , oldukça hızlı dibini gördük.

Göz makyajı temizliğinde ,  en önem verdiğim nokta kirpiklerim.Bu ürünle, yeterince verimli sonuçlar elde edemedim.Ne kadar uğraşsam da  istediğim hafif ve temiz kirpiklere sahip olamadım.

Daha önce Avon'un Göz makyajı temizleyicisini kullanmıştım.Kolay temizlenip,kirpiklerin hafiflemesi ile mutluydum.Farklı ürünleri deneme hep cezbetmiştir , bu da o hesap.

Sırada Luxybox'dan çıkan Loreal Hassas Makyaj Temizleyici var:)

Takipte kalın..

Sevgiler,

Comments
9 Responses to “Sephora Wateproof Eye Makeup Remover”
  1. Bu ürünün mini deneme boyu bende vardı, maalesef ben de çok sevemedim. Son günlerde Yves Rocher göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum, çok daha memnunum...

  2. Yeni hedefim Yves Rocher o halde:)
    Teşekkürler

  3. Rica ederim. Memnun kalırsın umarım:)

  4. İnşallah canım :) Tekrar teşekkürler

  5. Avon'un göz makyajı temizleyicisi benim favorim. Fakat, likit göz makyajı temizleyicisi kullanacaksam Sephora olur :)
    Sevgiler...

  6. bioderma göz makyajında biraz zayıf kalıyor ben de yves rocher aldım kargomu bekliyorum canım bakalım memnun kalacakmıyım

  7. Evet canım bioderma da yetersiz kalıyor.Deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyorum :)

  8. yves rocher iki fazlıyı çok övüyorlar 2 arkadaşım kullanıyor çok memnunlar :)Buradada övülmüş :d Bende merak ettm :D
    Bir de çok ucuz iki fazlı istersen rossmann de rivaldelop ta var.seyahat boyu olanı 2 lira mı ne :) Bi dene istersen :D

  9. Rossmana çok gidesim var zaten :( gidip kendimi kaybetmek istiyorum:) Bu haftasonu belki atarım kendimi.
    Yves Rocher da bu kadar tavsiye üzerine kesinlikle denenecek.
    Teşekkürler canım benimm öperim çok

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)