İzleyiciler

Palladium Sephora Beuty Show Alışverişim



Merhabalar,

Gene alışveriş yaptım, durmak bilmek nedir bilmiyorum bu aralar.Halbuki sabah ayşe gideceğiz mi diye sorduğunda yok canım , az durmamız gerek demiştim:) Ama sorumlusu Dior Diorshow New Look Maskara Şu blogda görünce sonuca şaşırdım ve gitme kararı almama sebep verdi.Hep bahane , hep bahane :))

Elbette rimeli alıp çıkmadım, Benefit , Nars, Too Faced hepsini mıncıkladım.Nars Laguna şu sıralar aklımda , her gittiğimde illa bi mıncıklıyorum, Too Faced yeni çıkardığı Naturel Kıt'i inceleme imkanım oldu.Yalnız elimde bulunan ürünler sebebiyle çok gerekli görmedim.Benefit standında ise yeni likit fondöteni Hello Flawless Oxygen Wow hakkında bilgi aldım,hafif kapatılığa sahip olduğu için bana You Rebel benzeri bir ürün gibi geldi, elimde You Rebel olduğundan dolayı hemen uzaklaştım :) Clinique standına ise kararsızlık neticesinde uğramış oldum.Aklımda sadece ruj almak vardı, ruj sevmeyen ve pek kullanmayan biri olarak bloglardaki renkleri beni etkiledi.Clinique Cubby Stick 07 Super Strawberry 'i tercih ettim, inanılmaz doğal ve güzel bir ton yakında detayları blogda.

Bakım konusuna nasıl geçtin derseniz , Ben Nye 5li Föndöten kitini kullanarak makyajımı yaptım.Bu föndöten görüntü itibari ile porselen görünüm veren ,yalnız benim cildimde burun kenarlarında ve alında kusma yapıyor.Bu neticeyi ne kadar toparlayıp gitsem de cilt uzmanının gözünden kaçmadı.Bana aslında 450liralık bir bakım paketi hazırladı:) içerisinden 1 tam boy ve 2 deneme ürün içeren bu kutuyu tercih ettim.Kuru Karma cildimde bakalım neler yaratacak.Uzmanın dediğine göre peelingler cildi temizler fakat soyularak yenilenmesini sağlamadığından ,ölü deriler ciltte kötü görüntü oluştururmuş.Bu kiti sabah akşam kullanarak sonuçları paylaşacağım sizinle.

Fiyatları şöyle;

Dior diorshow New Look Maskara : 88,00TL
Clinique Chubby Stick : 48TL
Clinique Le Basic Set : 56TL (1.Aşama Liguid Facial Soap Mild 15ml+2.aşama Clarifying Lotion 2 200ml+ 3.aşama Dramatically Different Moisturizing Lotion 15ml)
Clinique Superdefense Spf 25 Age Defense Moisturizer : Hediye


Sevgiler,

Comments
7 Responses to “Palladium Sephora Beuty Show Alışverişim”
  1. Melal says:

    güzel günlerde kullan canım clinique'nin bu deneme seti diğer kozmetik mağazalarında da var mı yoksa sadece sephora'ya özel mi?

  2. teşekkürler canım.. Sormadım ama sephoraya özel bir paket olduğunu sanmıyorum.Fakat cil hassasiyetine göre çeşitleri değişiyor.1-2-3-4-5 diye.bana 2yi verdiler ,1 de yoktu misal.Telefonla da bilgi veriyorlar canım istersen ara bi.

  3. Melal says:

    sağol canım benim cildim kuru ama yazın karmaya dönüyor sanırım dediğin gibi en iyisi arayıp sormak veya bir avm'de sephora'ya denk gelirsem bilgi almak.:)

  4. mascara yorumlarını merakla bekliyorum:) birde fiyat bilgisi alabilir miyim?
    güzel günlerde kullan^^

  5. Yarın paylaşmaya çalışacağım canım.Fiyat bilgisi girmiştim ama :) eş dolayısı ile sildim.Yazıyı güncelliyorum hemen..

  6. smyrnian says:

    iyi günlerde kullansın benim chichom :)

  7. güle güle kullan canım :D

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)