İzleyiciler

Mart Ayı - Cilt Bakım Rutinim



Şu sıralar cildimden oldukça memnunum.Sonunda düzenli bir bakım sırası ve ürünlerini bulabildim.
Cildimdeki değişikler ise söyle;


T bölgemde meydana gelen aşırı yağlanma azalmaya başladı.
Cildim makyajsızken bile ışıl ışıl , belki de çok daha fazla parlıyor.
T bölgemde bulunan gözeneklerimde ve siyah noktalarımda azalmalar mevcut.Hatta şu sıralar gözenek küçültücü kullanmıyorum.
Fondötenler cildimde daha iyi bir görüntü oluşturuyor.
Cildimde pullanmalar artık meydana gelmiyor.


Ürünleri tek tek incelemek gerekirse;


Bioderma Sebium H20 : Karma ve yağlı ciltler için temizleyici ve makyaj çıkarıcı solüsyon.Bu ürün 2.şişem.
Bundan böyle de devamlı kullanmayı planlıyorum.Günlük olarak tüm makyajımı  temizliyorum. Gözlerimi maskaradan zarar vermeden ve yormadan kalıntılardan ayırabilen tek ürün.


Loreal Perceft Clean :Bir watsons alışverişinde edinmiştim.İlk zamanlarda nemlendirici yetersizliğinden pullanmalar oluşuyordu.Nemlendirici sorununu çözdükten sonra, keyifle cildimi temizlediğim köpük jel.
Cilt temizliğindeki önemli bir aşamam.Biter bitmez yenisini alacağım.Pedi ile birlikte güzel sonuçlar veriyor.


Clinique Clarifying lotion clarifiante 2 : Cilt üzerinde biriken kirlerden cildi arındırır ve tazeler. Cilt nemlendiriciye hazır hale gelir. Karma ciltler için.Bu ürünün bana göre sağladıkları ise ışıldıyan ve gözenek görünümünün azaldığı bir cilt.Pamuk üzerine az miktarda ürün alınarak, cildin üzerinden birer kez geçilmesi yeterli.


Clinique Dramaticaly Different Moisturizing Lotion :Çok kuru ciltler ve yanak bölgesi kuru, T bölgesi yağlanmaya yatkın ciltler için. Gerektiğinde cildinizin kuru olduğu yerlerde kullanın. Sağlıklı bir cilt için gerekli olan doğal nem dengesini ikiye katlar.Clinique Clarifying lotion clarifiante 2'nin tamamlayıcı ürünü.


Clinique Moisture surge extended thirst relief :Cildin nem seviyesini artırır., dengesini yeniden sağlar,Cildi rahatlatır, yumuşatır ve yatıştırır.İnce kuru çizgileri düzeltir.Yağsız ve %100 kokusuz.Tüm cilt tipleri içindir.Gece-gündüz kullanabilen nem seviyesi iyi olan ve cilt tarafından kolay emilen bir ürün.fondöten ile karıştırarak  kullanmayı planlıyorum, uzman tarafından önerildi :)


Clinique Superdefense Spf20 Age Defense Eye Cream :Sample boyu.Erken yaşlanma belirtilerine karşı önlem alarak, koruyan; güneş koruma perdesi içeren, nemlendirici göz çevresi bakım kremidir.Göz çevresine aydınlık bir görünüm verir.Makyaj öncesi kullandığımda göz bazı kullanmıyorum.Ürünü yeni kullanmaya başladığım için şimdilik aydınlık görünüm ,nem vermesi ve baz oluşturması açısından memnunum.


Şimdilik benden bu kadar.


Sevgiler,

Comments
5 Responses to “Mart Ayı - Cilt Bakım Rutinim”
  1. yeliz says:

    ah şu cilt bakım ürünlerine bayılıyorum,9 tane yedekli nemlendirici stoğu bulunan ben cilt rutini yazılarını keyifle okuyorum..paylaşım için teşekkürler

  2. Keyifle okuduğun bir yazı yazdığım için mutlu oldum.Yorumun için çok teşekkürler :)

  3. Clinique´ler hakkinda ne düsünüyorsun canim? bende suan kullaniyorum ama T-Bölgem biraz yagli oldugundan 3 almaya karar verdim. Ben 2 aydir kullaniyorum simdilik memnunum, birde göz kremini kullaniyorum :)

  4. Şu sıralar clinique markasına takık durumadayım.Kullandığım ürünlerden son derece memnunum.Güzel sonuçlar verdiğini düşünüyorum:)

  5. Ben de Clinique 'den oldukça memnunum,2009 dan beri kullanıyorum..Fondoten,pudra ve göz altı kapatıcısı gibi makyaj ürünlerinden de memnunum..Ancak tek sıkıntım, göz çevresi kremleri bana pek iyi gelmedi.Çünkü sürdüğüm gibi aşırı yanma ve kızarma oluyor..Almak isteyenlere numunelerini denedikten sonra almalarını tavsiye ederim..

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)