İzleyiciler

Günlük Makyajım


Biliyorum kendime uyguladığım makyajlarda çok genelim:) Makyajın pek bir özelliği yok zaten belli belirsiz bir makyaj, bu sıralar böyle daha iyi hissediyorum kendimi.Makyajda kullanılan ürünlerin görüntüsünü ve sonucunu görmeniz açısından paylaşıyorum ve faydalı olacağını düşünüyorum.

Öncelikle ilk aşama geceden nemli cildime Bioderma Sebium Pore Refiner'i burnumun üstüne ve yanaklarıma uyguladım.Ürün jel kıvamında ve fiyat performan olarak gayet iyi sonuçlar veriyor,yakın planda gözenekleri görebilirsiniz.Ardından Sigma F50 Duo Fibre Fırça ile Benefit You Rebeli önde cildimde nokta nokta bırakarak ve ardından dairesel hareketler ile uyguladım.
Kontör amaçlı bir çok ürün deniyorum, son takıntım ise Ben Nye Yaşlandırma paketi içinde bulunan gölge kiti.Hem kontör hem aydınlatma amaçlı uyguluyorum.Bunu da Sigma F25 Tapared Face ile , gayet doğal bir sonuç çıkıyor ortaya.

Göz makyajımda ise Urban Decay paletimden Vırgın ve Buck kullandım.Göz mesafem kısa olmasından ötürü genelde göz çukurumun bitişi ve kaş altı kısmı arasında kalan yere buck ile gölge yaptım, daha sonra virgin ile göz kapağımı ortaya çıkarttım.

Kirpiklerde İse Maybelline One By One kullandım, Kaş genel ürünüm Flormar Kaş Kalemi.

Ve Son olarak Ben Nye Transparan pudra ve Mac Fix.

Umarım beğenirsiniz:)

Herkese Sevgiler,









Comments
6 Responses to “Günlük Makyajım”
  1. cok sade ama hoş bir makyaj canımm süper gorunuyorsun lensleri kesiyorum ben :) daha gelmedi benimkiii :)

  2. Şeker bu havada bırak makyajı yataktan çıkasım yok ama işler yok mu işler .((

  3. canımmm süper olmuş makyajın.,doğal sade ve tazeee çok hoş görünüyorsun..allıgın duruşunada bayıldım ,birde sigma fırçalara :)) bendemi alsamm ne yapsamm hala bır fırça setım yokk :))

  4. Adsız says:

    ay sen saka mısın allah askına bu surat ne once o lensı cıkar guzelım suratını mahvetmıssın kas kalemın cok fecı duruyor bende bıseler ogrenırmıyım dıye gırdım tam bır rezalet kendını cırkınlestırme allah askına

  5. Adsız yorum bırakacağına keşke az daha açık olabilseydin:)
    Kaşlarım dövme tutmadı o sebeple yakından öyle görünüyorlar ne yazık ki.Meraklanma benimde kimseye bişey öğretme çabasında değilim.Burası benim keyif alanım.Beğenmeyen geldiği gibi çıkar gider.Az mutlu olmayı dene :)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)