İzleyiciler

Online Eczanem Alışverişim - Bioderma


Uzun zamandır onlineeczanem 'ı ziyaret ediyorum, bloglarda gördükçe alışverişim tavan yapıyor :) Ertele ertele bir yere kadar elbette ve dayanamadım alışverişimi yaptım.

Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir alışveriş sitesi , müşteri memnuniyeti ve hızlı ulaşım süper..

Bloglarda makyaj temizliği için Bioderma H20 görüp ve memnuniyetleri okuduktan sonra almam gerektiğine karar verdim. Fakat Bioderma H20 'nin kuru ve hassas ciltler için olduğunu okudum, bu sebeple kendi cildim için Bioderma Sebium H20 satın aldım.

Bioderma Sebium Foaming Jel ise aklımda bile yoktu.Paket halinde olması sebebiyle 2 adet ürünüm oldu.1 tanesi çekiliş için ayrıldı bile.

Bioderma Sebium Pore Refiner ise merak ettiğim bir ürün.Denemek ve sonuçları sizle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Ürün Fiyatlarına gelince ;

Bioderma Sebium H20 500ml + Bioderma Sebium Foaming Jel = 59,50
Bioderma Sebium Pore Refiner +Bioderma Sebium Foaming Jel= 59,50

 Onlineeczanem  ilgi alakası ve hızlı ulaşım için çok teşekkür ederim..

vee hediye gelen ürünleri ise fotoğrafla paylaşıyorum :)


Ürün detayları ise söyle ;






Sevgiler,

Comments
11 Responses to “Online Eczanem Alışverişim - Bioderma”
  1. Ayben says:

    Yüz temizleme jellerini çok merak ediyorum canım, vaktin olursa onları tanıtabilir misin? (: Güle güle kullan hepsini (:

  2. Canım elbette.Yalnız biraz kullanarak bilgi edinip daha sağlıklı paylaşımlar yapmak isterim:)

  3. Ben yıllardır bu ürünleri kullanırım,zamanla insanın cildide değişebiliyor.İlk olarak kırmızı serisi ile başlamıştım şimdi sizin serinizle aynı seriyi kullanıyorum.Kesinlikle çok memnunum,suyu ve jeli enfes.Bende lekeler için serum var malesef bnm küçük lekelerimde işe yaramadı,kırmızı renkli nemlendiricisini hala kullanıyorum ama yapış yapış sert bir his uyandırıyor o nedenle nemlendiricisini pek sevmiyorum.Ama bu ürünle bir La Roche-posay serisi hassas alerjik ciltler için olan nemlendiriciyi kullanıyorum mükemmel oldu cildim.Çok doğru bir alışveriş yapmışsınız.Bıoderma candır;)

  4. Çok sevindimm güzel deneyimler olmasına :) Ayrıca yorumunu esirgemediğin içinde.
    Umarım bende aynı memnuniyeti yaşarım:) Sevgiler,

  5. İlknur says:

    Biodermayı sevmeyen ölsün :))

  6. viva says:

    güle güle kullan hepsini tatlim! onlineeczaneyi takdir ediyorum, nekadar sample gönderiyorlar masallah : D

  7. Yorumlarını merakla bekliyor olacağım, bu markayı çok duydum ama hiç denemedim.

  8. kumral says:

    Bu markayi bnde hic denemedim kullandiktan sonraki yorumlarini cok merak ediyorum ;)
    Gule gule kullan cnm

  9. pore refiner çok merak ettiğim bi üründü yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum...

  10. güle güle kullan canım pore refiner yorumlarını bekliyorum :)

  11. tabi ki benim merak ettiğim ürün pore refiner :DDD
    artıııııı h20 nun bu ürününü bende denemek istiyordum cildim karma diye ama makyajı sensibio gibi temizlermiola diye düşünmekten,kurutur mu yahu demekten alamadım kendimi..Postu bekliorum en kısa zamanda :) güle güle kullan cnm <3

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)