İzleyiciler

Ocak Ayı Favori Makyaj Malzemelerim


                                                 

Benefit Professional Gözenek Görünümü düzeltici



 

Benefit Some Kind Gorgeous Medium






 M.a.c Paint Pot Painterly - Bobbi Brown Nude Beach





Ben Nye Trasparan Pudra - Sigma F30 - Sigma F50



 

                                                 Benefit They're Real Maskara - Flormar 08 Kaş Kalemi




    

M.a.c Prism - Flaşsız





M.a.c Prism - Flaşlı



                                                             
M.a.c Msf Dark - Flaşlı 




M.a.c Msf Dark - Flaşsız 



Son zamanlarda belli bir rutinde makyaj yapıyorum.Zamanı olabildiğince daraltmaya çalışıyorum.Cildimi gece yatmadan nemlendirdiğim için sabah nemlendirici uygulamıyorum.Gözenek problemim için T Bölgeme Benefit Pro uygulayarak makyajıma başlıyorum.Benefit Pro ile daha detaylı bir yazı yazacağım.Gerçekten güzel sonuçlar veriyor.Benefit Gorgeous var yok arası bir sonuç verdiği için Sigma F50 ile uygulamayı tercih ediyorum.Bitti bitecek konumda :)

Pek Göz makyajı tercih etmesemde yağlı göz kapağı görünümünden hoşlanmıyorum.Bu sebeple  M.a.c Paint Pot Painterly tercih ediyorum , aynı zamanda aydınlık bir görünüm sağlamış oluyor.Ara ara daha farkedilir olması için üzerine Bobbi Browm Nude Beach geçiyorum.Kaşlarım kontör olmasına rağmen sonuç beni tam mutlu etmediğinden , kaşlarımı dolduruyorum ve bitmek üzere olan rimelim :) Benefit They're Real Maskara ile göz makyajımı bitirmiş oluyorum. 

Ten Makyajında ise Sigma F30 ikullanarak Mac Msf Dark ile yüzümü kontörledikten sonra , M.a.c Prismle renklendiriyorum.Son olarak Transparan Pudra ile makyajı bitiriyorum.

Şimdilik benden bu kadar :))

Not:Blogun sağ üst kısmına anket uygulaması bıraktım.Oylarsanız sevinirim:)


Sevgiler,


Comments
4 Responses to “Ocak Ayı Favori Makyaj Malzemelerim”
  1. canım painterly benim ne zamandır aklımda ama bende nasıl durur hiç denemediğim için sipariş vererek almakta da tereddut ediyorum.. ten rengimden az aydınlık dursa bana yetecek :)

  2. Tatlım Painterly için detaylı bi post yapmıştım.İncele istersen beğenirsen alırsın :)

  3. Canım Mac Mfs Dark'tan memnun musun? Ben kontür için hoola istiyordum ama Mac kullanan da çok ne dersin?

  4. Canım şahsen ben bitse tekrar alırım.
    Sabah uyguluyorum ve tekrar yenilemiyorum.Hoola hakkında hiç bilgim yok ne yazık ki, aynı performansa sahipse ve fiyatı da uygunsa elbette önce onu dene derim.
    Yok fiyat farketmiyorsa Mac Msf rahatlıkla önerebilirim:)

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)