İzleyiciler

[Konu Dışı] Çiço Diyette #1


Kilo alma sitilim o kadar sistemli ki :) Bundan yaklaşık 7 yıl evvel evlendiğimde 54 kilo idim.Kilo almam 2şer kilo olarak ağır adımlarla ilerledi gitti ve vardığı nokta 66,4 olarak son adıma ulaştı.

Zaman zaman dikkatli yemek düzeni ve spor ile kilo ve incelme kaybı yaşayabildim.Son 4-5 aydır işe umulmadık bir şekilde rahatlık var üzerimde.Hiçbir şekilde adepte olamıyorum, sistemli yeme düzeni ve spor olayını oturtamıyorum.Plates yapmayı denedim , çok uzun sürmedi.Ardından sabah akşam mekik çekerim dedim, olmadı.Zumba'ya gitmeyi düşündüm ve vazgeçtim :) Her 30dakika sonrası 500 kalori çok cazipti , fakat eve yakın salon yoktu ne yazık ki.Döndüm dolaştım kürkçü dükkanına geri döndüm... 

Yaklaşık 1,5 yıl evvel 1yıla yakın Bfit deneyimim olmuştu.Bfit sadece kadınlara yönelik bir sistem.Toplamda 9 spor aletinden oluşuyor, aletler arasında parkurlar mevcut.30 saniye de bir spor aleti ve parkur değiştirerek devam ediyorsunuz.Toplamda günlük 30dk spor yapmış oluyorsunuz.Alışma haftasını bitirince 30dakikanın ardından esneme ve plates hareketleri ile 45-50 dakikalık bir spor ile gününüzü tamamlamış oluyorsunuz. Bu sistem tek başına kilo vermenizi sağlamıyor.Yani en azından benim yaşadığım tecrübe böyle.Yeme düzeninizi bozmadan sadece bu sistemi yaparsanız , şekillenmiş ve incelmiş olursunuz. Beraberinde diyet yaparsanız güzel sonuçlar elde edersiniz.

Önceki deneyimimde 62 ile başlayıp 58 ile kilomu sonlandırmıştım.İncelme olarak ise şaşırılacak duruma ulaşmıştım.Göğüs altından 14-15 cm, bel 11cm, göbek 12cm, kalça 10cm incelmiştim.Şuan ise rezaletim:) Son durumu 19 Şubatta ölçümler yapılacak göreceğiz
Bu sisteme 19 Ocakta başladım fakat beraberinde yeme alışkanlığı düzenleyemedim.Bu pazartesi itibari ile sistemli yemek düzenine alışmaya çalışıyorum.Kendimi çok zorlamadan yaptıklarım ise söyle ;

Sabah : 07.30 1 Bardak Ballı sirkeli su - 09:00 Yağsız tost ve şekersiz limonlu çay,
Ara : 10:00 Şekersiz Yeşil çay - 11.00 Türk Kahvesi - 11.30 Yarım salatalık
Öğlen : 12:15 Çorba , Sebze ya da et,tavuk ya da balık , yoğurt ya da salata , 1dilim ekmek
Ara : 14:00 Şekersiz Nescafe - 15:30 Limonlu Havuç ve Salatalık 16:00 3 Adet Badem
Akşam:19:00 Çorba,Sebze ya da et,tavuk ya da balık , yoğurt ya da salata
Ara : 21:00 Süt - 22:00 Elma 24:00 1 Bardak Ballı sirkeli su

Bu düzenin kendi içerisinde değiştirerek devam ediyorum.Pazartesi başlangıç kilom 66,2 idi.Bu sabah ki kilo durumum 65,6.

Bfit'in sonrasında üşenmediğimde 40dakika taeboo ya da 20dakika egzersiz hareketleri yapmaya çalışıyorum.

Şimdilik durumum bu.Bakalım ne hale geleceğim.Öneri ya da eleştiriniz varsa yorumsuz geçmeyin :)) 

Haydi Kilolar gitsinn..

Sevgiler,
























Comments
11 Responses to “[Konu Dışı] Çiço Diyette #1”
  1. hassas konu :) ben de bir türlü başlayamıyorum eve bisiklet bile aldım .. gaz verelim bence birbirimize.. zaten cok hafif yag oranı düşük bir beslenme düzenim var ama arada çayın yanında yediğim tatlı hamurişi falan onlar kilo aldırmasa da kilo vermemi engelliyor. çaya şeker atmayan bir insan olarak şekeri/tatlıyı çıkarsam.. bir hafta deneyeceğim bakalım sıfır şeker.. bisiklet arada da :)

  2. bu arada bfitler gercekten etkili burda merkezde var giden bi arkadas inceldi gozumuzun onunde super bişi

  3. Hemde çok hassas:) Valla verelim dürtelim birbirimizi.Ben işyerindekileride kattım kendime topluca daha iyi oluyor , kolay sapıtamıyorsun.Sende denemeye başla sonuçları paylaş ama meraklanırım :)

  4. Evet incelme olarak şahane güzel sonuçlar alıyorsun.Sadece kadınların olması ise büyük rahatlık ...

  5. benim de eşim bayılır bu işlere onu da alet edicem diyetime :) bol salata bol yeşillik dolu sıfır şekerli günler bekle bizi. 65 kiloyum bu arada bende haftaya çarşamba sana hesap vereceğim :)

  6. Et valla beraber daha keyifli gider sıkıntı olmaz..Sık sık ye dediğin gibi bol yeşillikli :) Güzel haberlerini bekliyorum canım benimm

  7. ozax says:

    yazını okurken yazdığın sayıları görünce ben de senin rakamlarına yakın olduğum için acaba dedim ben de mi rejime başlasam.Yıllardır rejim yapan biriyim zaten.Uzun yıllardan sonra son 2 yıldır kilomu sabitleyebildim.70 civarında gezerken son 2 senedir 60-63 arasında durabiliyorum.ama kışın sevgili vücudum beni soğuktan korumak istediği için herhalde, acayip yağlandım.
    uzun lafın kkısası senden feyz aldım ben şimdi.ben de rejime giriyorum.dün pidemi, bu sabah da kek-kurabiye-çikomu yediğime göre şu andan itibaren rejimdeyim.ben de.resmen.:)))))))))))

  8. İşte bu güzel haber bir destek daha kazandık :) Hep beraber vereceğiz kiloları.İstersen twiterdan sürekli neler yaptığımıza dair bilgiler alıp ,aramıza katılabilirsin:)

  9. ozax says:

    yandaki twitterdan beni takip et linkine tıkladığımda üzgünüz böyle bir sayfa yok diyor.o yüzden takip edemiyorum

  10. Tatlım bi de bu linkten dene https://twitter.com/#!/chichomm

  11. ozax says:

    tamamdır,izlemeye aldım.iyi diyetler:))))))))

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)