İzleyiciler

Sigma F50 Duo Fibre Fırça


İlk Sigma alışverişim de aldığım setin içinde bulunan bir fırça.Hafif dökülmesi dışında herhangi bir eksisi yok.Benzer Kryolan Duo Fibre fırçam olmasına rağmen son zamanlardaki tercihim Sigma.

Müadil çok seçeneği mevcut yakın zaman da İnglot Duo Fibre fırçayı İlknur'un blogunda gördük.Merak edenler incelemeli.



Özellikle Benefit Gorgeous kendi süngeri ile uygulardım, bu fırça ile uygulama yaptıktan sonra her iki ürüne de bayıldım.Son zamanlar da günlük kullanımda ikisinden de vazgeçemiyorum.


Ben Mac,Inglot ya da Kryolan fırçalarımı almam derseniz sigmayı deneyin derim :)

Fiyatı 18$

Sevgiler,

Comments
5 Responses to “Sigma F50 Duo Fibre Fırça”
  1. İlknur says:

    eminim bu da inglot kadar güzeldir. bence sen en iyisini yapmışsın ben inglota çok para verdim gerek de yok o kadar para vermeye. güle güle kullan tatlım

  2. BonBon says:

    Bende fondöten uygulamak için bu fırçadan almak istiyorum Artdeco markasınınki de güzelmiş fakat bu fırça yok Ankara'da :(

  3. @ilknur: çok teşekkür ederim iknurum :) Inglotun fırçalarını da çok merak ediyorum ama ergeç bi tane alıcam :)

    @bonbonu: bonbonum sigmanın free spinng zamanı alışveriş yapmak gerek :) Benim çok alacağım var daha:)

  4. anqel. says:

    birşey sorabilirmiyim ? bu alışveriş yasağı fırçalar için geçerli değil mi ? ben sigma fırça almak istiyorum ama hem ingilizcem yok hemde nasıl alışveriş yapılacağını bilmiyorum :(

  5. @angel : canım fırçalar için geçerli değil.İstersen gönderilirken sadece fırça olarak yazılmasını isteyebilirsin.Bu konu da çok uzman değilim :( Kör topal kendi alışverişimi yaptım ilk defa :)

Etiketler

Afra (1) Alix Avien (5) Alışveriş (100) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Daire Lens (1) Dior (2) DIY (1) Diyet Günlüğüm (2) Doula (1) Down Under Natural's (1) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Duyuru (1) Dönem Makyajı (5) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fikri Mühim (1) Fırsatlar (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Gratis (2) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) L'oreal Türkiye (2) L.A.Colors (3) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Özel Gün (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1)