İzleyiciler

Sephoradan sepetime dökülenler



Bir palladium alışverişinden de sephoraya uğramadan gelemedim :) Aklımda olan sadece Benefit Some Kind-a Gorgeous ve Sephora Smooting Primer Makyaj Bazı idi..Dayanamadım Benefit All Decket Out setinide aldım.

Benefit Some Kind-a Gorgeous'un vaad ettikleri beni etkiledi.Vaad ettiklerine gelirsek ;
Tamamen yağsız ve su bazlı bu patakrem kıvamındaki ürün ,yaş ile ortaya çıkan cilt kusurlarını farkedilmeyecek derecede gizliyor.Cildinizdeki detonoliği ortadan kaldırmak porselen gibi bir görünüm yakalamak için yeni ve en açık versiyonunu kullanın.

Doku olarak varlığı hissettirmeyen bir ürün.Zamanla artı ve eksileri ortaya çıkacaktır.

Sephora Smoothing Primer Makyaj Bazı ile Makyaj Günlüğü sayesinde tanıştım.Daha önce 1 şişe bitirdim.Mac 'e gittiğimde gözeneklerim için Prep+Prime Skın Refined Zone Treatment Soın aldığımda yanında aynı seriden Skın Base Vısage önerilmişti ve bende satın almıştım.Bu sebeple makyaj bazı edinmiş oldum.Mac bazım bitmek üzere , bugün makyaj yaparken Sephora Smoothing Primer Makyaj Bazının testerini denedim ve ondaki bu kadifemsi hissi daha çok sevdiğimi anladım :) Bu sebeple koşarak aldım...

 Benefit All Decket Out setine gelirsek almak aklımın ucunda bile yoktu.Ergin Mua'nın yardımları sayesinde bu ürünle tanışmış oldum.İçeriğindeki ürünlerde ihtiyacımı karşılayacak ürünler olduğundan düşünmedim aldımm.




Ve Mua Ergin gördüğünüz gibi bir dolu tester ürün ile poşetimi doldurdu.Palladium Sephora'ya gittiğinizde güleryüzü ve samimiyetine inanabilirsiniz.Talepleriniz doğrultusunda yanınızda olacaktır.Kendisine yardımları için çok teşekkür ederim.

Sevgiler,





Comments
9 Responses to “Sephoradan sepetime dökülenler”
  1. NİMO =) says:

    Çok fena kıskandım biliyormusunn :( Oii güle güle kullan fıstık, geldiğimde bir okşarım hepsini olur biter!

  2. siteyi yeni ve gec kesfetti. hemen bookmarklarima ekliyorummmm

  3. Tannesi says:

    Owwww, çok güzeller, güle güle kullan. :) Şu pudrayı detaylı bir postta anlatırsan çok sevinirim. Bol görselli ve uygulamalı olsun lütfen. :D

  4. Kesinlikle aldığına pişman olmayacaksın. Sephora baz üstüne Gorgeous kullandığında bebek gibi olacak cildin. Güle güle kullan hepsini canım = )

  5. ne kdar benefıtı fıyatı ben demerak ettım ya
    alma ıstıyorum

  6. Chichom says:

    Nimo :Sağol fıstığımm :) Öperimm çok

    Cerenim : Teşekkürlerrr

    Tanesi : Bugün bol görselli paylaşacağım canım :)

    Makyaj Günlüğü : Hacercim çok teşekkür ederim.Sayende sephora makyaj bazı ile tanıştım süpersinn..İyi ki varsınn

    Kova Kadınıyım : Tatlım 125lira set.Gorgeous 90TL ,Baz.30TL

  7. smyrnian says:

    ben de istiyooom çook güzel. iyi günlerde kullan inşallah

  8. Shelby says:

    All Decket Out seti ben de aldım. çok uygun fiyatlı oluyor ayrı ayrı almaya kıyasla. Güle güle kullan:)

    www.colorante-bea.blogspot.com

  9. Benefit'in her urununu sirf evde seyretmek icin bile satin alabilirim sanirim =)

    Bu arada dun benim de blog'umda Bath & Body Works'ten aldigim bir hediye seti cekilisi basladi. Katilmak isterseniz mutlaka beklerim, hepimize simdiden mutlu yillar =)

    http://fashiononboard.blogspot.com/2011/12/youve-got-gift-fashiononboard-giveaway.html

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)