İzleyiciler

Mac Glitter Ice Koleksiyon Lansmanı

Merhabalar,

İlk defa bir Mac Lansmanında yer aldım.Bilindiği üzere 4 blogger tarafından bu lansman için çekiliş yapıldı.ChunliBeauty ve VespaGirlMakeup bloglarında şansımı denedim, ChunliBeauty blogundan çekilişi kazandım.Lansmanla alakalı bana ulaşan bir mail olmasına rağmen gene de işleyişi bozmak istemedim.Bundan önceki lansmanlar nasıldı bilmiyorum fakat bu lansman kesinlikle sadece makyaj blogları için düzenlenmemişti.Bana ulaşan mailde de belirtildiği gibi bol bol katılım istiyorlardı.İstedikleri sadece buydu, özel bir durum yoktu yani.
Bundan sonraki lansmanlar nasıl olur bilmiyorum.Fakat bana mail ulaşmadığı sürece herhangi bir aktivete de yer almayacağım.Makyaj blogları belirli kişilerden oluşmuyor. Sonuç olarak elbet küçük olarak adlandırılan bloglarda büyüyeceklerdir.
ChunliBeauty ye katılım olanağı için teşekkür ederim.Tanışmak ve yüzyüze gelmek keyifliydi.

Lansmana dönersek Mac 'in hiç bir  koleksiyonunun isimlerini bilen bir blogger olamadım.Benim için ne amaca hizmet ettiği önemli :) Gerisi fazla geliyor bana.

Lansmana elbette canım kardeşim ile katıldım.Uygulanan makyajlar çok geneldi ve pek tatmin etmedi.Koleksiyondan benim beğendiğim ürünler işe sadece rujlar,lipglosslar ve fırça setleri.

Fotoğraflarla sizi başbaşa bırakmadan evvel 26 Kasım saat:12:00'den itibaren açılışı olacak MAC'in 18.Mağazasının açılış eventinin herkese açık olduğunu duyururum.

Sevgiler,



















Comments
2 Responses to “Mac Glitter Ice Koleksiyon Lansmanı”
  1. Ayşe çok güzel, nazar değmesin. :)

    Ben firmaların çok okunan bloglarla ilişkilerini iyi tutmasını anlıyorum ve normal buluyorum ancak bunun baştan Blogger'lara özel bir event olmadığı "Özel müşteri lansmanı" denmesinden belliydi. Zaten bozulduğum da bu oldu. O yüzden de katılma isteği göstermedim. MAC'in "özel müşteri" kavramını anlamakta zorluk çekiyorum. MAC'ten dünyanın alışverişini yapan biriyim ancak özel müşteri sayılmayı bırakın hala hep alışveriş yaptığım Taksim MAC'e girdiğimde benimle ilgilenecek mua bulmakta zorlanıyorum. Bence firma müşteri ilişkileri yönünü tekrar gözden geçirse iyi olur.

  2. Chichom says:

    Öncelikle çok teşekkür ederim canım :)

    İletilen maildede senin dediğin gibiydi.Keşke sadece bloglarda duyurulup herkesin gelebileceği belirtilip hiç çekiliş yapılmasaydı.

    Elbette çok okunan bloglar tercih edilir.Ama ben burada hep sabit bir kitle görüyorum.Çünkü makyaj bloglarının kurucuları belli.İletişim halinde olunan bloglarda belli.

    Sadece merak ediyordum lansmanları çok özellikli bir durum olmadığını gördüm.Bundan böyle fırsatım olduğu sürece bana ulaşan bir davet olursa anca giderim.

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)