İzleyiciler

[Konu Dışı]10 Yılın ardından.....

Emi ile 10. Yıl
Kasımda aşk başkadır derler. Biz Emi ile 10 sene önce Kasım da başladığımız aşkımızda 10. senemize geldik. Her sabah uyandığımda ne kadar doğru bir adamla beraber olduğumuTabii ki 10. Yıl hediyesi bir önce ki senelerden büyük olmalıydı. Bugünü bana ayırdı. (Maça bile gitmedi J) Sabah Beykoz’a bağlı Akbaba köyünde Şişmanın Yeri ‘nde süper bir kahvaltı yaptık. Daha sonra sinemaya gidecektik fakat Paladium AVM de ki Cinebonus da çok sıra bekleyince ben vazgeçtim. Paladium ‘u dolaşmak çok daha cazip geldi. J Sonuçta M.A.C. , Flormar ve Sephora mağazaları burada J . Bütün mağazaları dolaştık, alış-veriş yaptık. Kahve Dünyası de bir şeyler içtik. Sonun sda sürprize sıra gelmişti.  Emi bana büyük sürpriz 10 senedir yapmasını istediğim bir şeyi yaptı. Kulağını deldirdi. Ama buna da beraber gittik. Tabii ki küpesini ben seçtim. O kadar çeşit çeşit küpe modelleri vardı ki seçmekte zorlandım. Küpeler çok hoşuma gitti tabii ki kendime de aldım. Küpe fiyatları oldukça uygun geldi. Özellikle Altın Küpe ve Gümüş küpeler. Emi ‘ye gümüş küpe aldık. Halka şeklinde. Daha sonra alınmak üzere Emi den Pırlanta küpe istedim.


Belki ufak bir hediye gibi durabilir fakat benim için kocamandı.Zaten artık hediye faslını kapattığımızı düşünüyoruz.Kolay mı 10 yılı devirdik.Ayrıca emi'nin maça gitmememesi ise ayrıca bir hediye ...


Hepinizi kocaman öper , daha da güzel mutluluklar yaşamanızı dilerim.Sevgiyle çoğalınn.
Seviyorum sizleri...


Sevgiler....
(13 Kasım ardından geç kalan bir yazı..)

Comments
4 Responses to “[Konu Dışı]10 Yılın ardından.....”
  1. Allah mutluluğunuzu daim etsin,sevgilerle:)
    Merve,
    acemiterzi.blogspot.com

  2. NİMO =) says:

    aHHH !
    gÜN GELECEK BENDE GÖRECEĞİM BUGÜNLERİ :(
    sENİ YAKALAMAMA 5 SENEM VAR DAHA ŞEKERİİİM :(
    Gözlerim doldu yemin ederim, suratımda bir gülümseme ile yazıyorum bu yorumu ...

    Rabbim daima mutlu mesut etsin, ben bizzat gördüm hakikaten çok yakışan bir bütünsünüz ;)

  3. Chichom says:

    Nimom gülümmm seviyorum seni çokk.Daha da mutlu ol :)Upuzun seneler elleriniz ayrılmasınn inşallah..

    Acemi terzi :Canım benim içtenliğinden dolayı çok teşekkür ederimm :)

  4. ne guzel
    allah mesut etsın hıç bozmasın
    darısı olmayanlara
    10 sene ne demek ya
    10 ay dayanamıyorum ben nolcak :(

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)