İzleyiciler

Gelin Makyajı #4

Merhabalar,
Yoğun bir gelin makyajı ile karşınızdayım.İsteğe göre bu şekilde talep edenler de olabileceği için böyle bir çalışma yaptım.
Ürünler:
No 7 Likit Fondöten
Cinema Secret Concealer
Elf Krem far serisi
Avon Dark Brown Kaş kalemi
Flormar Likit Eyeliner
Mac Pigmentler
Serit Kirpik Kryolan
10lu Allık Paletim,
Avon Parlatıcı

Likit Fondöten ile uygulama yaptıktan sonra , elf krem far paletimde bulunan kahve tonu ile kontör işlemini yaptım.Elmacık kemikleri daha çok çıkarttım ve burnu incelttim.Concealer uygulayarak ten makyajımı bitirdim.Göz makyajında ise öncelikle pembe krem tonunda mac pigment ile oynar kapağa uygulamamı yaptım.Bir ton koyusu ile gözün dış kısmından başlayarak hafifçe dağıttım.120li paletteki parlak mavi ile gözün dış üçgen kısmına uygulama yaptım.Aynı bölgeye hafifi siyah far kullanarak daha belirginleştirdim.Göz kemiğinin olduğu yere koyu gri far ve üzerine kahve tonlu bir far ile uygulamamı bitirdim.Harmanlama fırçam ile tonları bütünleştirdim.Kirpikleri takarak eyeliner uygulamamı yaptım.Kaşları doldurdum ve kaş altına hafif yapıda olan açık bir ton geçtim.Allığımı ve rujumu uyguladım bitti:)






Comments
5 Responses to “Gelin Makyajı #4”
  1. Sochic says:

    çok güzel olmuş bayıldım, yaptığın bütün makyajların hakkını veriyorsun emeğine sağlık:)

  2. süper süper süper :))yalnız yanına maşallah ekle çünkü göz şeklın harıka Rabbım cok guzel yaratmış:)

  3. Chichom says:

    Çok mutlu ettiniz beni kızlar:) Çok teşekkürlerr.

  4. gercekten cok guzel bir makyaj olmus.

  5. Adsız says:

    emeğinize sağlık, çok hoş olmuş, acaba resimdeki lensin markası ve rengi nedir?
    iyi günler..

Etiketler

Afra (1) Alışveriş (100) Alix Avien (5) Allık (13) Amway (1) Ataşehir Şifa Hastanesi (1) Avon (7) Aydınlatıcı (2) Ayın ürünleri (2) Basın Bülteni (49) BB Krem (2) Bebeğim (2) Bebeğinizin İlk Yılında Sizi Neler Bekler (1) Bebek bakım (1) Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler (2) Ben Nye (5) Benefit (9) BenMODA (1) Bioderma (4) Biten Ürünler (2) Blog (1) Blog Rehberi (1) Bourjois (1) Braun (1) Bronzlaştırıcı krem (1) Bumerang (9) Ceren Dural (1) China Glaze (1) Cilt Bakımı (9) Circle Lens (1) Clinique (5) Çatlaklar (1) Çizimler (2) Çocuk bakımı. (1) Çocuk Gelişim Kitapları (1) Daire Lens (1) DIY (1) Dior (2) Diyet Günlüğüm (2) Doğal Makyaj (9) Doğum Destekçisi (1) Doğum Günü (1) Doğum Hikayesi (1) Doula (1) Down Under Natural's (1) Dönem Makyajı (5) Duyuru (1) Düğün (1) Eba Design (2) Ebru Kart (1) Efekt Makyaj (14) Elca Kozmetik (1) Elf (7) Elseve (1) Emrah Kol (1) Esra Tarhan (1) Essence (1) Evlilik Yıldönümü (1) Eyeliner (2) Far/Eye Shadow (6) Fırsatlar (1) Fikri Mühim (1) Flormar (6) Fondöten (9) Fotoğraf Makyajı (1) Gabrini (2) Garnier (1) gebelik (2) Gebelik Günlüğü (8) gece makyajı (22) Gelin Makyajı (17) Gelin Saçı (12) Gelinlik (3) Glossy Box (1) Golden Rose (6) Gorgeous (1) Göz Bazı (3) Göz Makyaj Temizleyici (2) Göz Makyajı (36) Gözenek Küçültücü (2) Gratis (2) Günlük makyaj (32) Günün Ojes (1) Günün Ojesi (6) Günün Yorumu (6) Hamilelik (5) Hediye (8) İndirim Haberleri (1) İndirimler (1) İndirimlr (1) İnglot (2) Kapatıcılar (3) Karşılaştırma (1) Kaş (1) Kaş Bakımı (1) Kaş Kalemi (1) Kiprik Uzatma (2) Koleston Köpük Boya (2) Konsept Çalışması (1) Kozmetik Kutuları (7) Köpük Boya (1) Köpük Jel (1) Krem Allık (3) Kryolan (3) Kulis Makyaj (7) Kurs (10) L.A.Colors (3) L'oreal Türkiye (2) La Roche-Posay (1) Lansman (1) Lensmakyaj (1) Lila Kutu (4) Lip Balm (1) Lumigan (4) Luxybox (5) Mac (10) Make Up For Ever (5) Makyaj Bazı (4) Makyaj Fırçaları (7) Makyaj Malzemelerim (2) Makyaj Masası (1) Makyaj Sabitleyici (1) Makyaj Temizleyici (3) Makyaj Tüyoları (1) Makyaj Videoları (10) Markafoni (1) Maskara (6) Maybelline (3) Mim (1) Mind (1) Nars (4) Nimo Stylo (1) Nivea (1) No7 (1) Oje (32) Olay (1) Onlineeczanem (1) Oriflame (2) Özel Gün (1) Parti (1) Pastel (6) Pata Krem (1) Pin-Up (1) Plastik Makyaj (4) Pudra (4) Raid Oda Spreyi (1) Renkli Nemlendirici (1) Rimel (6) Rossman (1) Ruffles (1) Ruj (9) Sabitlayici (1) Saç Aksesuarı (4) Saç Bakımı (3) Saç Boyası (3) Saç Maskarası (1) Saç Modelleri (3) Sephora (9) show makyajı (13) Sigma (4) Skindinavia (1) Solaryum (1) Syoss (1) Şampuan (2) Şenay Korgül (1) T bölgesi Bantları (1) Temizleme Jeli (2) Tesettür Gelin Başı (1) Tesettür Gelin Makyajı (1) Tester (1) The Balm (1) The Body Shop (1) They're Real Maskara (1) Transpran Pudra (2) Urban Decay (1) VanilyaClub (1) Vip Dükkan (1) Watsons (2) Weight Watchers (1) Weight Watchers Beslenme Programı (1) WEkran (1) Workshop (1) Yanık Makyajı (2) Yarışma (9) Yaşlandırma Makyajı (3) You Rebel (1) Yüz Fırçası (1)